kernel i ow3

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 19 Paź 2001, 11:11:41 CEST

On Fri, 19 Oct 2001 11:02:04 +0200, you wrote:

>Wystaw gdzies to ja puszcze i jak jeszcze ktos ma exploita to
>sprobuje.

Ale ja skompilowałem sobie z własną konfiguracją, nie używam
dystrybucyjnego jajka bo nigdy nie udało mi się uruchomić żadnego!!! kompa
z ide w module (po kilku godzinach zabawy z geninitrd poddałem się i
kompiluje sobie sam), tak że nie mam rpm'a.

PS. Właśnie zapuściłem rpm -bb kernel.spec i jak tylko skończy to wystawię
na ftp i podam url'a :).

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć