kernel i ow3

Pią, 19 Paź 2001, 14:02:08 CEST

On Thu, 18 Oct 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Sądzę że dobrze by było szybko to zaaplikować, sam nie ruszam bo boje się
> że za dużo mogę napsuć a to dość ważny element dystrybucji :)

kerlen jest już w kolejce builderów ale ICM uraczył nas znowu kolejnym
"udoskonaleniem" polegajacym na tym że cały ruch z pol34 przechodzi przez
Łódź .. czyli łącze przykładowo poz<->wawa możanby w zasadzie skasować :>
Skutek jest taki, że znowu łączność między builderami i cvs o takiej
porze jak teraz jest praktycznie do czterech liter :>
Ergo: kernel zapewne przebuduje się pod wieczór.