XFree-libs

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pon, 22 Paź 2001, 16:32:07 CEST

On 22 Oct 2001 16:20:46 +0200, you wrote:

>Bo jakaś zależność od XFree86-libs jest. Pozatym NTG.

Eee no co ty, nie mam nic co wymaga XFree86-libs:
[root w linux apt]# rpm -q --whatrequires XFree86-libs
żaden pakiet nie wymaga XFree86-libs
[root w linux apt]# apt-get dist-upgrade -s
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Calculating Upgrade... Done
The following NEW packages will be installed:
  XFree86-libs dialog tetex
The following packages will be upgraded
  texinfo
1 packages upgraded, 3 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Inst tetex []
Inst XFree86-libs []
Inst dialog
Inst texinfo

dialoga sam wywaliłem bo stwierdziłem że nie jest mi potrzebny.

I na dodatek wydaje mi się że to ta grupa bo to tu się decyduje co będzie
przy dist-upgrad'e. geninitrd, genromfs, bsp też mi się przy pierwszym
dist-upgrade zainstalowały chociaż nie ma ich w requires żadnego
zaintalowanego u mnie rpm'a. Mam podejrzenie że jest to jakoś sterowalne
ale nie wiem jak, wiem tylko że nie chceee XFree86-libs i nic mi ich nie
wymaga a mimo to pchają się.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć