zwalone xml-i18n-tools

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 22 Paź 2001, 16:36:21 CEST

Jakiś czas temu poruszałem sprawę patcha xml-i18n-tools-merge_lines.
Sprawa została odłożona, ponieważ nie stwierdzono pakietu, który by
korzystał z makr XML.*RULE.
Właśnie taki pakiet znalazłem - gnumeric (przynajmniej w wersji 0.72).
Oprócz łączenia linii jest jeszcze problem ze znakiem '%':

\%.desktop : \%.desktop.in $(top_builddir)/xml-i18n-merge $(top_srcdir)/po/*.po $(top_builddir)/xml-i18n-merge -d $(top_srcdir)/po $< $*.desktop

Pytanie: co z tym robimy? Rozbijamy @XML.*RULE@ na 2 makra, czy
próbujemy zhackować config.status?
Dobrze by było to zgłosić do autorów xml-i18n-tools, niech się martwią
nad porządnym rozwiązaniem - ale jakoś tymczasowo by się przydało
obejść...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/