kernel i ow3

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 19 Paź 2001, 16:31:27 CEST

On Fri, 19 Oct 2001 14:02:08 +0200 (CEST), you wrote:
>kerlen jest już w kolejce builderów ale ICM uraczył nas znowu kolejnym
>"udoskonaleniem" polegajacym na tym że cały ruch z pol34 przechodzi przez
>Łódź .. czyli łącze przykładowo poz<->wawa możanby w zasadzie skasować :>
>Skutek jest taki, że znowu łączność między builderami i cvs o takiej
>porze jak teraz jest praktycznie do czterech liter :>
>Ergo: kernel zapewne przebuduje się pod wieczór.

A gdzie się pojawi? w /test? Chciałem przebudować u siebie ale gdzieś mi
się pluje i wykrzacza (nie zostawiłem log'a :( ).

PS. Tak apropo to jest gdzieś łopatologiczna instrukcja używania
dystrybucyjnych jajek? Pytam bo za cholerę nie potrafię zabootować z
takiego kernel'a, uprzedzając bawiłem się geninitrd i nawet dawałem
--preload ide-probe-mod ale zawsze wykrzacza się na chwilę przed tym jak
powinien właśnie użyć tego modułu.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć