Re: Zwalone python-pygtk? - znowu kloczek popsuł

Sob, 20 Paź 2001, 15:16:00 CEST

On Sat, 20 Oct 2001, Rober Kurtys wrote:

> probowalem teraz zbudowac ze speca i:
> In file included from /usr/X11R6/include/gtkhtml/gtkhtml.h:30,
>                  from gtkhtmlmodule.c:26:
> /usr/X11R6/include/gtkhtml/gtkhtml-types.h:26: libgnomeprint/gnome-print.h: No such file or directory
> make[3]: *** [gtkhtmlmodule.lo] Błąd 1
> make[3]: Opuszczam katalog `/home/users/bob/rpm/BUILD/gnome-python-1.4.1/pygnome'
>
> zaznaczam ze gnome-print-devel mam zainstalowane

Wszelkie ścieżki do plików nagłówkowych mają być dołączane z "<lib>-config
--cflags" lub z "gnome-config <lib> --cflags". W tym wypadku zapewne
gnome-python zakłada że pliki nagłowkowe leżą w %{_includedir} i stad
nieporozumienie. Rozwiazwnie moze poleąć na dodaniu w configure.in makra:

AM_PATH_GNOME_PRINT

i w poszczególnych plikach Makefile.am w zmiennych INCLUDES użycia
$(GNOME_PRINT_CFLAGS). W podobny sposób ostanio przerobiłem bonobo.

Chodzi o to, że ze względu na przygotowania do przejścia na gnome 2.x
pliki nagłówkowe przechodzą do podkatalogów (zwykle do
<prefix>/inclide/gnome-1.0/), a ścieżka do nich powinna być wyciągana ze
skryptu "gnome-config print --cflags".