Wuch

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 20 Paź 2001, 15:19:58 CEST

Dnia Sat, Oct 20, 2001 at 11:32:14AM +0200, Artur Flinta napisał(a):
> Witam!
>
> W wuchu jest chyba mały błąd, objawiający się tym, że pakiet shadow nie
> jest przedstawiony na liście do uaktualnienia. W moim systemie był jeszcze
> shadow-20001016 a na ftp.pld.org.pl shadow-4.0.0, gdyby nie zamiesznie
> wokół shadow to wogóle bym tego nie zauważył. Czy wuch kożysta z
> informacji zawartej w polu Epoch w pakietach?

Tak, kozysta. Ale faktycznie byl blad (niezbadane sa wyroki rpmliba
gdy sie go uzywa w troche naciagany sposob :). Wersja 0.19.3 dziala
juz dobrze. Wrzucam ja do cvs'u ale nie wiem czy uda mi sie commitnoc
tgz-ta.
Dzieki za zgloszenie bledu !

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów