gcc 2.95.[34] - więcej

Nie, 21 Paź 2001, 15:14:57 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl> writes:

> Niestety zgłaszanie błędów w gcc 2.95.[34], jeżeli nie występują
> w 3.0.1, bez gotowego patcha raczej nie daje efektów (ten błąd już był
> zgłaszany parę miesięcy temu, być może z dłuższym przykładem).
> Mogę udostępnić trochę więcej informacji, które funkcje z insn-emit.c
> (generowanego z i386.md) są wywoływane przed SEGV - ale to akurat łatwo
> stwierdzić, natomiast to, że nie znam bebechów gcc, powoduje, że te
> źródła są dla mnie całkowicie nieczytelne...
Ja bym jednak gorąco polecam napisać na listę gcc z dokładnym
wyjaśnieniem co jest grane - dużo już w tym pogrzebałeś to pewnie
z tym info ludziom znającym wnętrzności gcc ludziom wystarczy jednym
okiem, żeby stwierdzić gdzie jest bład..

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr