2.2.19-25

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Nie, 21 Paź 2001, 21:42:51 CEST

On Sun, 21 Oct 2001, Jarosław Kamper wrote:

> [root w pldworkstation root]# depmod -a
> depmod: *** Unresolved symbols in /lib/modules/2.2.19/fs/autofs.o
  [ciach]

dzisiaj wrzucilem 2.2.19-26 i nie ma zadnych problemow, problem
rzeczywiscie byl na -25, sprawdz czy symlinki w /lib/modules/ sie nie
pogmatwaly, bo umnie zostal na starych i byl podobny efekt

> Dochodzą mnie słuchy, że nawet z dystrybucyjnym 2.2.19-26 są schody z
> iso9660. Więc kiedy 2.2.19-27 ? :)

A ktos to dzisiaj pisal na #pld, ze ma problem z iso9660, hm, u mnie
problemow nie ma.

/dev/hdd on /mnt/cdrom type iso9660 (ro,noexec,nosuid,nodev)

Pozdrawiam

  \\\|///
 -(o)|(o)-   / Powered by PLD \
bY Dj_RzulF | { RLU : 213344 } |