2.2.19-25

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 22 Paź 2001, 00:22:59 CEST

On Sun, Oct 21, 2001 at 05:10:07PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> Uwielbiam używać płytki instalacyjnej do wywoływania lilo (/boot jest na
> ext2). Poza tym fajnie, że mam NFS (stąd dystrybucyjny kernel afair
> odpada).

AFAIK NFS jest w dystrybucyjnym kernelu.
Jak musiałem uruchomić gdzieś NFS, to wystarczyło zainstalować nfs-utils
(portmapa apt sam już dodał :)).

> Dochodzą mnie słuchy, że nawet z dystrybucyjnym 2.2.19-26 są schody z
> iso9660. Więc kiedy 2.2.19-27 ? :)

A co z fdiskiem?
Wygląda na to, że dystrybucyjny fdisk działa dobrze tylko
z dystrybucyjnym jądrem.
Michał Kochanowicz sprawdzał na linusowym 2.2.19.
Na 2.4.3 widziałem to samo - kupa warningów o złej geometrii.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/