2.2.19-26 raz jeszcze

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 22 Paź 2001, 17:39:53 CEST

On Mon, Oct 22, 2001 at 05:20:51PM +0200, Blues wrote:
> [CIACH]
>
> I tak uważam, że to coś u ciebie namieszane (wszystkim poprawnie chodzi -
> u mnie testowo ręcznie skompilowałem jajko i działa), ale w cvs jest
> wersja z nowym ow4
> Zapraszam do testów.

Dobra, rozważania nad tym co mogłem namieszać zostawmy na późnie, bo
mogą okazać się zbędne.
Co do ow4 to już na IRCu dałem znać, że zacząłem się tym bawić przed
Tobą. Jednakże jakby coś poszło nie tak, to mam prośbę. Czy mógłbyś
gdziś wystawić kernel-{doc,source,headers} w rpm dla i686 i i586 z ow4 z
cvsu?

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846