glibc-2.2.4

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 23 Paź 2001, 21:20:04 CEST

Dnia Tue, Oct 16, 2001 at 06:27:31PM +0200, Ziemek Borowski napisał(a):
> zgoda.
>
> BTW. powstaly jakies wzorcowe unit-testy dla pakietów?

Chodzi ci o automatyczne testy pakietow ? Jesli nie to "goto end".
niestety nie. Wyszlo na to ze nikomu niechce sie napisac pierwszego
testu. Brakuje chyba przedewszystkim jakiejs platformy to takich
testow.  Dejagnu jest troche... zakrecona.
BTW. w znacznej czesci programow "make check" przeprowadza ich
testy... Czasem trwaja one wiecznosc, i np. w gdb znaczna czesc z nich
nie przechodzi !

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów