squirrelmail

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Pon, 22 Paź 2001, 23:29:32 CEST

witam

czy ktokolwiek jest zainteresowany tym programem? mam do niego trochę łat poprawiajacych
błędy obsługi i18n tudzież lokalizuję kolejno (potrzebne mni) pluginy

to wszystko idzie oczywiście do smowego cvsa ale tam a) większość energii jest kierowana
na sm2 & trwa jakaś dziwna przepychanka wokół kierownictwa projektu b) pluginy są
utrzymywane przez ich autorów, więc to może potrwać zanim zareagują

ogólnie to nie wiem czy takie forkowanie (w pewnym sensie) projektu na potrzeby pld ma
sens/rację bytu a w szczegółach czy jest potrzebne

komentarze pls.

przem.