squirrelmail

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Wto, 23 Paź 2001, 00:23:39 CEST

witam

> i18n w pldowym squireelu powinno już działać ale chciałbym zobaczyć Twoje
> rozwiązanie.

w tej chwili stanęło na czymś w tym stylu:
   $languages['pl_PL']['NAME']    = 'Polish';
   $languages['pl_PL']['CHARSET'] = 'iso-8859-2';
   $languages['pl']['ALIAS'] = 'pl_PL';
natomiast będę chciał przekonać towarzystwo do przejścia całkowicie (= razem z nazwami
katalogów) na xx_XX bo to powyżej prawdopodobnie spowoduje kłopoty z plikami pomocy

do tego należy dołożyć łaty na setcookie() z cvs (ostanie zmiany w functions/i18n.php,
src/options.php, src/redirect.php i src/webmail.php) aby pluginy ,,wieloelementowe'' (to
znaczy zawierające cokolwiek poza cośtam/setup.php) działały poprawnie z czymkolwiek
poza domyślnym en

> Forkowanie imho nie ma sensu ale łatki podeślij ;)

znaczy chcesz świeczkę czy ogarek, bo się zgubiłem? (;

na zakąskę w załączniku łata na abook_take (wymaga poprawionego setcookie()) oraz
częściowa dla login_auto (do pełnej muszę lepiej gettexta opanować)

przem.

ps. imho należałoby nieco poluźnić requires bo w tej chwili wymaga trochę za dużo oraz
spróbować zrobić sm-plugin1.rpm, sm-plugin2.rpm etc.