XFree-libs

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 23 Paź 2001, 11:10:34 CEST

On Tue, Oct 23, 2001 at 10:45:21AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A bo ktos wrzucil ze texinfo (wymagane przez info a dalej przez rpm-build)

texinfo nie jest wymagane przez info (jest odwrotnie), ale jest wymagane
przez rpm-build.

> wymaga tetexa, ktory to wymaga XFree86-libs.

Z podstawowego pakietu tetex tylko jedna binarka wymaga XFree86:
/usr/bin/mfw - kto wie, do czego to potrzebne i czy można wydzielić?
Po uruchomieniu zgłasza się jako MetaFont - tak samo jak mf. Manuala do
mfw nie ma, jest tylko do mfw.

> Wrrr, bo musi sie dac
> zainstalowac serwer bez XFree.

Jeszcze jedno byłoby dobrze rozważyć - instalowanie X serwera bez
reszty X. W tej chwili Xserver wymaga XFree86-fonts (po co? można używać
remote xfs), które wymagają podstawowego XFree86 (mkfontdir), a ten
z kolei wymaga XFree86-libs. :/
Poza tym X-serverowi potrzebny jest plik /usr/X11R6/lib/X11/rgb.txt,
który jest w pakiecie podstawowym XFree86. Bez tego pliku po stronie
serwera np. WindowMaker robi SEGV. A w innych programach kolory są nie
takie.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/