cups i plik conf

Wto, 23 Paź 2001, 12:26:53 CEST

On Tue, 23 Oct 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Moglbys napisac, czemu? Ja jestem z niego raczej zadowolony. Jak ktos
> lubi, moze sobie setup wyklikac, jest tez mozliwosc konfiguracji
> cmdline... problemu w uzywaniu (choc niezbyt intensywnym) nie mialem...

Primo: paskudnie napisane (jak sie przyjrzysz temu nieco bliżej to
znajdziesz conajmniej kilka miejsce które możan podejrzewać o luki w
bezpieczeństwie). Secundo: cups nie jest niczym odkrywczym
w stosunku do gs. Żeby choć obsługa poszczególncyh typów drukarek była
zmodularyzowana (w gs przynajmniej coś sie próbuje w tym kierunku robić;
przykłądowo IBM i zdaje sie OKI chyba juz też do wszystkich swoich
drukarek dodają patche na gs i obsługa tych drukarek jest w dynamicznie
ładowanych modułach).
Tertio: pogramy używajace cups muszą być linkowane ze spec bibliotekami. W
przypadku używania gs nie ma takiej potrzeby.