cups i plik conf

Wto, 23 Paź 2001, 12:29:32 CEST

On Tue, 23 Oct 2001, Marcin Chojnowski wrote:

> a ja od kiedy używam CUPS zapomniałem co to znaczy walka z
> drukowaniem, instaluję cups, wybieram drukarkę i drukuję - i tak
> powinno być a nie jakieś ślęczenie i kombinowanie ...

Równie dobrze mógłbyś zainstalwoac LPRng i wybrać drukarkę i drukować.
narzedzai załatwiajace taki poziom obsługi są. cups nie wprowadza tu
żadnej nowej jakosci dzięki której dopiero doć takiego staje sie możliwe.
Co wiecej. Było to zawsze mozliwe, a wymagało tylko dodatkowcyh nzrzędzia.
W przypadku LPRng narzedzia zapewniajace cos takiego sa (LPRngtools).