jajcus: SPECS jnbackup.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 23 Paź 2001, 17:27:15 CEST

On Tue, Oct 23, 2001 at 04:36:42PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
(...o backupowaniu z amandy na dysk...)
> Na pewno to potrafi bo kumplowi udało się to zrobić :)
Mnie też się udało, ale po jednym upgrade'dzie amandy przestało działać.
Udało mi się to też opanować, ale to nie jest dobre rozwiązanei.
Wg. wszelkiej dokumentacji amanda obsługuje tylko tasiemki, a katalog na
dysku może najwyżej pośredniczyć.
Poza tym ta amanda bardzo dziwna jest....
- Używa beznadziejnej autentykacji, a żeby zabezpieczyć się przed
sniffowaniem trzeba jakieś tunele stawiać.
- Nie obsługuje chyba nic poza tar/dump, a więc kopiami filesytemu. A
  tak nie da się zrobić porządnego backupu np. bazy danych
- Używ dziwnych plików w dziwnych katalogach z dziwnymi uprawnieniami.
  Nasze rpmy są na 100% błędne, ale chyba nikt nie wie jak to naprawdę
  powinno wyglądać.

Pozdrowienia,
        Jacek