CVS Commit message ?

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 23 Paź 2001, 19:22:09 CEST

--->[Quoting Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz <dj-pld w zolw.eu.org>:]

> Nie dostałem informacji od pld-cvs-commit ze plik ax25-tools-0.0.8.tar.gz
> wylądował na swoim miejscu - usunać wpis z ~/SOURCES/CVS/Entries i
> ponownie go wrzucić ?

sorki, zapomnialem zapuscic automat do synchronizacji listy pocztowej
z baza cvs-a. juz.

nic nie usuwaj bracie tylko popatrz na http://cvs.pld.org.pl/
- listy z commits nie wedruja przeciez poleconym ;-)

--
			http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net