squirrelmail

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Wto, 23 Paź 2001, 19:33:15 CEST

witam

> W pld jest to robionę odrobinę inaczej:
[...]
> Po prostu gdy ktoś ustawi sobie ,,pl'' to jest sprawdzane czy istnieje katalog
> /usr/share/locale/pl_toupper(pl) (pl_PL) i jeśli istnieje to setlocale(.."pl_PL"..).
> To działa.

jak ktoś już zauważył, dla xx_YY już nie całkiem

czy mógłbyś/ktoś mógłby odesłać mnie w sposób bardziej szczegółowy niż prze proste rtfm
(; do literatury na temat
a) sposobu działania lokali/gettekstu, z uwzględnieniem ,,failsafe'' xx_XX -> xx
b) zasad nazywania katalogów z lokalami (na dostępnych mi linuksach są xx_XX, na
solarisie są zarówno xx jak i xx_XX)

przem.