Do rzadzacych builderami

Śro, 24 Paź 2001, 19:14:23 CEST

Filip Kalinski <fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl> writes:

> Niedawno jeczsze pakiet lirc nie budowal die ladnie, juz jest OK?
> Jako OK, to oczywiscie zmienie spowrotem na default.
Hmm u mnie się zbudował (2.4). Czy przejdzie na builderach będę
wiedział za jakiś czas.

Co do mosml.spec to chce się linkować statycznie z bibliotekami
postgresa. O ile to niczemu nie przeszkadza to trzeba poprawić
tak by linkował się dynamicznie (a jak przeszkadza to brakuje BR).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr