lirc

Czw, 25 Paź 2001, 08:33:14 CEST

On 25 Oct 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Hej,
>
> W końcu lirc się kompiluje. Z jajcem 2.2 mamy ograniczony zestaw
> driverów, z jajcem 2.4 mamy wszystkie.

Tak czy inaczje lirc jeszcze jednak zostanie to w /test. Nie jest
rozwiązana sprawa budowania w jednym przebiegu pakeitów kernel-* i
kernel-smp-*. Pakiety bibliotek zainstaluję na builderach żeby mozan było
budować resztę.

> Problem jest jednak z alphą i sparcem na których to żaden
> z driverów się nie skompilował - kompilują się jednak biblioteki.
>
> Teraz czy na powyższych architekturach ma być pakiet lirc z bibliotekami
> bez driverów czy we wszystkich pakietach używających lirca wolimy się
> ,,bawić'' w %ifarch %{ix86} ?

Skoro nie ma modułów to biblioteka nie ma sensu i poszczególne pakiety
korzystajace z bibliotek lirc beda musiały dostać wyłaczenie budowanai z
wsparciem do lirc.

> Nie wiem czy libirman kompiluje się na alphie/sparcu ale gdyby się
> kompilował to teoretycznie była by możliwość użycia lirca poprzez
> libirman na ww. arch.

Nie wiem czy wogóle jest sens skoro moze nie być sprzetu an tych
architektóreach dzieki któremu możan bezie z tego skorzystać.