glibc-2.2.4

Czw, 25 Paź 2001, 08:36:13 CEST

On Thu, 25 Oct 2001, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> Dobrze gada, dać mu wódki!
> Nie ma żadnego sensu robić upgrade do 4.0.3 skoro niedługo znowu trzeba
> będzie sie pieprzyć z db jak tylko 4.1 wyjdzie.
>
> Ja jakoś nie widze potrzeby upgradu rpm, to sie robi taka historia jak z
> gcc ostatnio, 2.96, 3.0... Problemów mnóstwo a zyski minimalne.

Co do db to moze i racja że jeszcze za wczęsnie. Kłopot jest z tym że z
gcc nie jest juz tak różżowo. Na sparc/alpha używanie nowego gcc miałoby
najprawdopodobniej sens już teraz.

Tak czy inaczje bez db 3.2.x zaczyna być nieco utrudnione pzrejście z
nowszych (dwuch już) RH i kto wie czy nie wartoby jednak zastanowić się na
przejście na nowe db i snap rpm-a.