Sens

Czw, 25 Paź 2001, 20:33:45 CEST

On Thu, 25 Oct 2001, Lukasz Trabinski wrote:

> Nie. :)

To bardzo dobrze bo ilość wersji niektórych plików liczyć możnaby w
setkach, a i tak już obecne ilości powodują lekki udar systemu :)

kloczek
PS. Na razie przeniesienie zasobów cvs na reisera darowałem sobie (mam do
jutra ważniejsze rzeczy na głowie). Tak czy inaczej próba montowania
woumenu wali mi się ni nie wiem za barzo dlaczego:

[root w wun /]# mkfs -t reiserfs -h r5 /dev/hdc5
[..]
Journal size 8192 (blocks 18-8210 of file /dev/hdc5)
Root block 8211
Hash function "r5"
ATTENTION: YOU SHOULD REBOOT AFTER FDISK!
(y/n)	    ALL DATA WILL BE LOST ON '/dev/hdc5'! y
Initializing journal - 0%....20%....40%....60%....80%....100%
left 0, 819 /sec
Syncing..

[..]
[root w wun /]# mkdir /1
[root w wun /]# mount -t reiserfs /dev/hdc5 /1
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdc5,
       or too many mounted file systems
[root w wun /]# lsmod | grep rei
reiserfs              132640   0  (autoclean)
[root w wun /]# cat /proc/filesystems
	romfs
nodev	proc
nodev	devpts
	ext2
	reiserfs

Może ktoś wie o co tu chodzi ?
Czy rzeczywiście chodzi o to że powinienem tu zrestartować system (???).
W dmesg wpada:

reiserfs_read_super: can't find a reiserfs filesystem on dev 16:05.
reiserfs_read_super: try to find super block in old location