Kilka spraw (poprawki) [dlugie]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 27 Paź 2001, 12:18:23 CEST

On Fri, Oct 26, 2001 at 09:30:26PM +0200, Michal Margula wrote:
> 8) w pakiecei freelords plik *.py nie maja uprawnien 755 (podobnie bodajze
> jak w sketchu)
Są to skrypty uruchamiane przez exec(), czy moduły ptyhona. Jeżeli
moduły to nie muszą (a więc i nie powinny) mieć uprawnień "x".

> 9) skojarzenia w gnome sa conajmniej dziwne. wavy sa skojarzone z xmmsem,
> ktory nie umie ich odgrywac,
Umie, jeśli masz zainstalowane "xmms-input-wav". Inna sprawa, że gdy ten
plugin nie jest zainstalowany, to tego skojażenia być nie powinno.
Takie skojażenia IMHO powinny być robione w %post (jak nie ma niczego
skojazonego z danym typem pliku). Ale nie wiem jak

Pozdrowienia,
        Jacek