xdosemu <> bochs fontek conflikt

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 28 Paź 2001, 16:22:36 CET

On Sat, Oct 27, 2001 at 04:10:28PM +0200, Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz wrote:

> file /usr/share/fonts/misc/vga.pcf.gz from install of bochs-1.2.1-1
> conflicts with file from package xdosemu-1.0.1-3
>
> Hmm...
>
> Może to ktoś poprawić bo za bardzo nie wiem jak :>

Ja jeszcze nie mogę, ale propozycja jest taka coby:
wyciąć vga.pcf.gz z bochs i xdosemu
i dołożyć do standardowych fontów, a jeśli te fonty mocno się różnią, to trzeba
zmienić przynajmniej jedną nazwę, np. z xdosemu na vga-dosemu.pcf.gz i dopisać tę nazwę
do /etc/dosemu.conf "X_font=vga-dosemu"

Witek