aflinta: SPECS modutils.spec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 29 Paź 2001, 10:56:33 CET

On Mon, 29 Oct 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Ten komunikat został dodany nie bez powodu. I w żadnym wypadku nie
> powinien być usuwany. Jeżeli pojawia się bez przyczyny (gdy kod GPL
> kożysta z symboli GPL), to należy znaleźć źródło problemu (brak
> zdefiniowanego MODULE_LICENCE itp.), a nie usuwać ten feature.
> Jest to związane ze sprawami licencyjnymi i IMHO to jest tak, jak byśmy
> ukrywali, że kod kernela jest na GPL, albo nie stosowali się do treści
> GPL.

Ale ten bzdet powoduje problemy przy pracy z modolami binarnymi.
Czesc z nich nie chce pracowac poprawnie.

Wiec jestem ZA tym zeby zostawic ten patch ..

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}