postgresql

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 29 Paź 2001, 22:34:19 CET

U mnie budowanie pakietów z tego co jest w repo skończyło się:

=======================
1 of 76 tests failed.
=======================

The differences that caused some tests to fail can be viewed in the
file `./regression.diffs'.  A copy of the test summary that you see
above is saved in the file `./regression.out'.

make[2]: *** [check] Error 1
rm regress.o
make[2]: Leaving directory `/home/comp/rpm/BUILD/postgresql-7.1.3/src/test/regress'
make[1]: *** [check] Error 2
make[1]: Leaving directory `/home/comp/rpm/BUILD/postgresql-7.1.3/src/test'
make: *** [check] Error 2
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.34803 (%build)

Z regression.out wynika, że test zakończony niepowodzeniem to
"timestamp". W regression.diff są 3 błędy dotyczące tego testu
(dwa razy "f" zamiast "t", raz 0 zamiast 1).

Tylko u mnie tak jest?
Architektura i686.

Druga rzecz związana z postgresem - załączone są manuale do SQL-a
i umieszczone w części "l". Jest to chyba już jedyny pakiet
umieszczający cokolwiek w /usr/share/man/manl (nie należącym do żadnego
pakietu). No i nie wiem, czy dodać to manl do FHS.spec?
Nie da się tych manuali po prostu wrzucić do man3, bo część nazw pokrywa
się z funkcjami w C (abort, close, select).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/