kloczek: SPECS ax25-apps.spec

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Wto, 30 Paź 2001, 07:40:28 CET

On Mon, 29 Oct 2001, PLD CVS wrote:

> - finished but still are missing init scripts for daemons.

Beda, jak tylko uda mi sie skompilowac moduly do ax25.
Czy moglby mi ktos przygotowac kernel z obsluga ax25, bo normlanie ja sie
chybapotne z tym kernelem.... leci juz 2h i nie mam pojecia czy leci od
poczatku czy leci w kolko, sic!

Jezeli ktos ma watpliwosci co wkompilowac ponizej wklejam co ma byc
zaznaczone:

#
# Amateur Radio support
#
CONFIG_HAMRADIO=y
CONFIG_AX25=m
CONFIG_AX25_DAMA_SLAVE=y
CONFIG_NETROM=m
CONFIG_ROSE=m
CONFIG_MKISS=m
CONFIG_6PACK=m
CONFIG_BPQETHER=m
CONFIG_DMASCC=m
CONFIG_SCC=m
CONFIG_SCC_DELAY=y
CONFIG_SCC_TRXECHO=y
CONFIG_BAYCOM_SER_FDX=m
CONFIG_BAYCOM_SER_HDX=m
CONFIG_BAYCOM_PAR=m
CONFIG_BAYCOM_EPP=m
CONFIG_SOUNDMODEM=m
CONFIG_SOUNDMODEM_SBC=y
CONFIG_SOUNDMODEM_WSS=y
CONFIG_SOUNDMODEM_AFSK1200=y
CONFIG_SOUNDMODEM_AFSK2400_7=y
CONFIG_SOUNDMODEM_AFSK2400_8=y
CONFIG_SOUNDMODEM_AFSK2666=y
CONFIG_SOUNDMODEM_HAPN4800=y
CONFIG_SOUNDMODEM_PSK4800=y
CONFIG_SOUNDMODEM_FSK9600=y
CONFIG_YAM=m
CONFIG_HFMODEM=m
CONFIG_HFMODEM_SBC=y
CONFIG_HFMODEM_WSS=y

Ewentualnie - jezeli kernel sie nie skompiluje (u mnie sie wywalal ma
hfmodem) to mozna hfa wylaczyc, w sumie i tak narazie przygotuje skrypty
konfiguracyjne dla 6pack, mkiss, baycom'a, soundmodema :-)

Dj_RzulF