chkpassword, tin

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 31 Paź 2001, 15:11:33 CET

On Wed, Oct 31, 2001 at 12:28:24AM +0100, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:

> fajnie :)

Już zrobione... widzę też, że już na ftp leży.

> ee.. no... mi to tam osobiście nie przeszkadza ;)

Wyboraź sobie, że mi też nie... ale fajnie by było jakby komuś
zależało...

> tam gdzie się wybiera partycje. Jest hda-hdd, sda-sdcośtam, ale
> hde nie ma.

Hm... nie można przesadzać. Przecież nie wypisze n.p. wszystkich
/dev/ida/c*d* or whatever (szczególnie, że można wpisać ręcznie).
Ale hde mogę dodać.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-