Programy nie odczepiające się od terminala (gpm, innwatch, vixie crond)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 2 Wrz 2001, 22:48:14 CEST

On Sun, Sep 02, 2001 at 04:30:53PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Ale problem z 12. deskryptorem jest specyficzny dla sytuacji kiedy
> daemon jest restartowany przez rpm'a: poprostu rpm w momencie
> wywoływania skryptu startowego trzyma otwarty deskryptor do pliku *.rpm
> z którego był wykonywany upgrade/instalacja.

Nie do pliku rpm tylko do terminala z którego był robiony upgrade.
(hm... może do pliku rpm też (inny deskryptor) - nie wiem, zwracałem
uwagę tylko na terminale).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/