Programy nie odczepiające się od terminala (gpm, innwatch, vixie crond)

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 3 Wrz 2001, 09:48:15 CEST

On Mon, 3 Sep 2001, Tomasz Witek wrote:

>Chej no nie przesadzajmy, nigdy nie mailem problemow z odmontowywaniem
>cdromu a bardzo czaesto robie updatey z cdromu.
Ja za to miałem, ale trochę inny - update pakietów samby z katalogu
podmontowanego przez sambę (rpm po upgradzie oczywiście restartuje sambę)
kończy się poźniej niemożnością odmontowania ..... Już się nawet
przyzwyczaiłem ..... :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl