multi-gnome-terminal

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pon, 3 Wrz 2001, 16:59:34 CEST

ukazało sie takie miłe ustrojstwo na fm
(http://freshmeat.net/projects/multignometerm/). rzuciłem się na
binarkę i ładnie się zachowuje -- chyba nic nie traci w
porównaniu do gnome-terminala, więc czemu by nie wcisnąć tego
do distro?

niestety to ustrojstwo potrzebuje łatki na gnome-terminal.c w
gnome-core, no i dwie rzeczy mnie powstrzymują przed zabraniem
się za to:
1. nie mam pod reką źródeł do gnome-core, a modem mi ledwie zipie
-- może ktoś to machnie w 15 minutek?
2. czy ktoś może stwierdzić, że te łaty nic nam nie zepsują? nie
wyglądają strasznie, ale nie chcę ściągać na swoją głowę
przekleństw :)

zdrowia :)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}