XFree86.spec

Pon, 3 Wrz 2001, 18:11:59 CEST

On Mon, 3 Sep 2001, Michal Margula wrote:

> Poprawiłem. I tu wielka prośba o  Kloczka aby potraktować XFree86
> priorytetowo.

Tak czy inaczje teraz nie ma sensu tego puszczać bo i tak zerwie sie po
drodze. Za jakieś trzy, cztery godziny.

> Aktualnie moja stacja domowa jest bezużyteczna jeśli
> chodzi o używanie jej przez moją siorę oraz częśćiowo przeze mnie
> (chociażby oglądanie głpuich wykresów z mrtg). Czekam na szybką reakcję.

Apt ominie pakiet XFree86. On nie jest tu mocno ważny i może zostać ten z
rel 4 czy jeszcze wczęsniejszy, a jutro zaktualizujesz i to. Ważne są w
tym wypadku pakeity z moduąłmi a te juz są poprawne i zdatne do użytku.