aflinta: SPECS gdkxft.spec

Wto, 4 Wrz 2001, 01:24:29 CEST

Artur Flinta <aflinta w interia.pl> writes:

> Znalazłem patcha na gtk+ z antyaliasingiem, ale jest mały problem z
> bcond'em, autor wspomina o tym by przebudować mozillę i nautiliusa po
> przekompilowaniu gtk+, bo inaczej będą się sypać.
> Oto namiar na tego patcha:
> http://www.cs.unc.edu/~chenda/Debian/gtk+1.2_1.2.10.antialiased-1.diff.gz
>
> Poszukam, czy nie ma jeszcze czegoś ciekawszego.
Ja bym nie eksperymentował z łatkami (wątpię, żeby były dobrze
przetestowane etc). antialiasing będzie w gtk+ 2, a jak ktoś chce
teraz to znacznie lepiej via runtime czyli tak jak było zrobione
(LD_PRELOAD) tylko niech user sam sobie ustawia.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/