aflinta: SPECS gdkxft.spec

Wto, 4 Wrz 2001, 01:51:04 CEST

On Tue, 4 Sep 2001, Artur Flinta wrote:

> Witam!
>
> Dnia Tue, 4 Sep 2001 00:31:08 +0200 (CEST) Tomasz Kłoczko napisał(a):
>
> [ciach wiele ciekawych uwag]
>
> To ja mam w takim razie pytanie, zanim zacznę w tym grzebać (choć czrno to
> widzę, bo bradzo dawno nie pisałem żadnych programów) kiedy do obiegu
> wejdzie gtk+ 2.0?

W wystarczajaco odległej perspektywie żeby jeszcze o tym intensynie nie
myśleć.

> Razem z gnome 2.0?

Ostanio GIMP dorobił sie poprawek do Gtk+2 więc to mzoę byc to co (znowu)
pociągnie całosć.

> Z tego co pisali, to tam jest to
> świetnie rozwiązane (AA) a nakładanie większości patchy (aa) na gtk+ 1.2.x
> może się okazać trudniejsze niż się wydaje. Mimo wszystko zobaczę rano jak
> to wygląda, teraz idę spać.

Perspektywa używania Gtk+2 jest jeszcze mocno odległa. Możesz spokojnie
próbować robić AA dla 1.2. Przerobienie gdkxft nie powinno być trudne
nawet przy niemal zerowej znajomości C :)
To co zwiera gdkxft to jest shared object zawirajacy kpię funkcji z Gtk+.
W wersji typu patch trzeba bezie popriostu pzreniść kod z gdkxft w
odpwiednie miejsca do Gtk+.