...no nie moge skorzystac z cvs :-(...

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 4 Wrz 2001, 13:04:36 CEST

On Tue, 4 Sep 2001, Tomasz Orzechowski wrote:

> Łącze jest OK. Po Polpaku miałem 60kB/s, z IPartners 71kB/s. No i raczej
> lepsze od tego, co ja mógłbym zaproponować...

No to moznaby tego anoncvs na mojej ep09 zrobic. Z rozeznania z kloczkiem
wynika ze polaczenie ep09 z cvs.pld.org.pl jest w porzadku (lacze
TASK-Polpak), takze rsync dalby sobie rade...

Jest tylko jeden problem: do anoncvs (i przy okazji mysle o cvsweb)
potrzebuje cvsd z wycietymi wszelkimi funkcjami zapisu w repozytorium.
Nie wiem tylko czy jest cos takiego, czy trzeba wziac zrodla i powycinac
wszystkie operacje zapisu, uruchamiania komend itp.
Nie pamietam juz kto, ale ktos mnie straszyl przed dziurami w cvsd,
stad moje obawy i chec dzialania na takim "wyprutym" demonie...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-