...no nie moge skorzystac z cvs :-(...

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 11:41:53 CEST

On Wed, 5 Sep 2001, Michal Moskal wrote:

> Ja bym go wrzucił do chroota i puszczał z usera, który nie ma praw
> pisania do niczego.

Dobry pomysl, ale ja wlasnie te 2 elementy higieny chce zainstalowac
wraz z tym trzecim, do ktorego trzeba zrodla przerobic wycinajac
wszelkie operacje zapisu (loga puscic via syslog).

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-