rlinetd

Wto, 4 Wrz 2001, 23:45:55 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> OK. Czy masz w takim razie pomysł w jaki sposób można zrzucić wszystkie
> limity w sposób niezależny od shella? Mi nie przychodzi do głowy
> eleganckie rozwiązanie niezalezne od shella.
Wszystkie programy odpalane za pomocą funkcji daemon() są faktycznie
odpalane przez program initlog więc wystarczy wrzucić zrzucanie
limitów do initlog.c. Odczepanie od terminala być może też dało by się
tu wrzucić?

> Można by też dostarczyć binarkę która zrzucałaby wszelkie limity i
> wykonywała program podany jako argument. Jej użycie musiałoby być
> wbudowane w funkcję ,,daemon'' rc-scripts.
initlog ;)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/