webalizer

Leszek Krupiński d w z.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 14:28:21 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]7199.9, Arkadiusz Miskiewicz reports:

> ps. wątpię by zaakceptował moją łatkę bo na systemach bez
> sockaddr_storage i getxxxxinfo() się nie skompiluje itd

No właśnie jak to jest z tym sockadd_storage? Dzisiaj próbowałem
sobie skompilować resina na maszynie full-pld i wywalał błąd na
tym. Poszedł dopiero jak w includach apacza podmieniłem typ
zmiennych remote_addr i local_addr na sockaddr_in.

Pozdrawiam

--
                  I am Jordan of Borg. Gravity is irrelevant.
 http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.www.server-side FAQ: http://pcwss.faq.pl/