avifile && Xft

Bartosz Taudul wolf w ae.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 07:53:23 CEST

On Wed, Sep 05, 2001 at 03:43:03PM +0200, trashcan man wrote:
> doinstalowujac wymagany soft.
Nie rozumiesz problemu. Standardowo do avifile wpadają pluginy win32,
ffmpeg, divx4 i są używane w takiej kolejności. Aby używać divx4 trzeba
ręcznie wywalić win32 i ffmpeg. Podział na pakiety wyeliminował by ten
problem.

> swoja droga ciekawe, ze nie przeszkadzaja
> ci wymagane przez mplayera i afaik zajmujace wiecej miejsca ggi i esd.
Przeszkadzają, ale dopóki nie esd nie próbuje uszczęśliwić mnie swoim
demonem, nie marudzę.

wolf
--
  Bartek   .  - To ja wyjdę po kawę.