WARNING: libpng z /test

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 17:55:19 CEST

Wed, 5 Sep 2001 12:09:11 +0200 (CEST), Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze:

> deby nie dopuszczaja do sytuacji kiedy ma sie zainstalowaney wiecej
> niż jeden pakeit o tej samej nazwie. To jest min powód całego
> pokawąłkowanai  i wprowadzanai nazw pakeitów z bibliotekami z
> awierającymi numerki na końcu. tu by trzeba raczje nieco rozszerzyć
> apta o to żeby dopuszczał do takich sytuacji o ile pakiety nie są
> w konflikcie.

Jest też związany z tym problem z samym RPM-em. Czasem się zdarza,
że mam zainstalowane biblioteki
    xxx-1.2,   SONAME = xxx.so.1.2
    xxx-1.3.1, SONAME = xxx.so.1.3
i chcę zapgrejdować xxx-1.3.1 na xxx-1.3.2 dające takie samo SONAME.
Nie przejdzie ani rpm -i (konflikt), ani rpm -U (wywali obie stare).

Można na siłę, np. wyrzucić 1.3.1 z --nodeps i potem rpm -i, albo rpm
-i --force i potem wyrzucić 1.3.1 (nie jestem pewien, czy to drugie
rozwiązanie nie usunie za dużo). Brakuje ładnej metody.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/