Uwaga! Achtung! Pozor! Attention! Attenzione!

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 23:56:10 CEST

On Wed, 5 Sep 2001, Blues wrote:

> Honey, I'm home.... ;)
> Po załatwieniu (2-3 dni) spraw nie cierpiących zwłoki biorę się za
> robotę....

No... procesory juz kurzem zarosly :)

Tak wpadlem jeszcze na pomysl by oprocz tych 3 drzewek buildera zrobic
czwarte - z domyslnym 2.4. na i686?

> Tutaj Marcin miał obiekcje....

No tylko chodzi o te dziury w cvs :)
Aktualizacje to po rsyncu?

> Good choice :)

> nie wiem czy jest sens (kloczek?)

> Istnieje już list betatesters - wystarczy ją wykorzystać (ew. zmienić
> nazwę...)

> Jak chcesz robić port.... ;))
Ja wlasnie sciagam Mandrake na Maca :-)))

> BTW. warto się zastanowić nad portem na K7 - przyrost prędkości jest ładny
> (widziałem w akcji po przekompilowaniu kluczowych bibliotek).
> Ktoś wie czy gcc3 jest konieczne do tego?

Wiem ze kloczek nad tym pracuje. Builderem bedzie Duron 800.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-