mkochano: SOURCES ettercap-kernel_version.patch

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 7 Wrz 2001, 12:17:03 CEST

On Thu, 6 Sep 2001 19:00:05 +0200, you wrote:
>W patchu zrobiłem coś takiego (aclocal.h):
>major=`awk -v FS='[".] '/UTS_RELEASE/ { print $2; }' < /usr/include/linux/version.h`
                       ^
>                                              ^^
>Jednak zaznaczony fragment jest wycinany przez autoconfa ---
>prawdopodobnie traktuje to jako zmienną --- a ja nie wiem jak to
>wyescapeować :(((

Zdaje się że zapomniałeś o jednym ' (w zaznaczonym miejscu) ale ponieważ
nie znam się na awk to zrobiłem to grep'em i cut'em i w związku z tym mam
jeszcze pytanko czy trzeba w takim przypadku dodawać BuildRequires: grep i
textutils?

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć