hmm mc

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Pią, 7 Wrz 2001, 17:02:22 CEST

On Fri, Sep 07, 2001 at 04:03:42PM +0200, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> Po dzisiejszym apt-get update;apt-get upgrade (tak apropo to co chwila
> zrywa połączenie z ftp.pld.org.pl, wuch'a to wiesza!) mc mi się wywala
> tak:
> Naruszenie ochrony pamięci
> [grzegorz w linux grzegorz]$
mialem to wczoraj, rekompilacja nic nie dala --oldpackage braklo czasu
aby zobaczey ki czort.
Co do wczesniejszej wypowiedzi "ftp Operation not permitted" ciagnolem
wczoraj od Marcina cale i686 (ep09 z podkatalogami) 1 pakiet (co to bylo
?) mial skopane prawa Widocznie cos bylo nie tak na ftp.pld.org.pl a rsync powielil.

--
Marek 	marekk w takt.com.pl