porty na inne arch [było: Re: Uwaga! Achtung! Pozor! Attention! Attenzione!]

Pią, 7 Wrz 2001, 20:01:05 CEST

  KD> Jakiego masz Maca ?
To ja się pochwale, że mam do dyspozycji Amigę 68060/50MHz + dodatkowo
siedzi tam PowerPC 604e/233MHz + dyski SCSI i będę tam stawiał Linuxa
(prawdopodobnie Debian + APUS lub LinuxPPC + APUS).

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z PowerPC + APUS to niech się
ujawni.

ps. Owa Amiga mogła by wisieć na łączu 2Mbit/s Polpak-T i robić za
builder ppc (choć procki ma niezbyt mocne) ale problemem jest brak
karty sieciowej. Potrzebna jest sieciówka na slot Zorro (i tylko na
Zorro, PCMCIA odpada) np. Ariadne Ethernet I lub II ew. X-Surf. Było
by wyśmienicie gdyby udało się taką kartę zdobyć (najlepiej na
fakturę - wtedy cena mniej ważna) ale jej znalezienie graniczny
niestety z cudem :-(

ps. APUS = Amiga PowerUp System
--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/