export HISTORYFILE a X11

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Sob, 8 Wrz 2001, 11:25:55 CEST

On Fri, 7 Sep 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> O kurcze, to on potrafi linie poleceń edytować i nawet ma historię!!! A
> bez -l nie. Dziwne.

nieprawda;>
tym steruje zmienna EDITOR/VISUAL (tak..troche ciezkie bo jak ktos chce
vim'a to niema edycji lini komend, bo ta działa tylko dla `emacs'
afaik w PLD'owym jest moja latka ktora dodaje EDIT_MODE ktora pozwala
ustawiac editmode niezaleznie od EDITOR/VISUAL

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,