apt && ipv6

Sob, 8 Wrz 2001, 17:28:51 CEST

  arekm> Kolejna łatka do przetestowania. apt by conectiva ma
  arekm> częściowo wsparcie dla ipv6 - over http powinno działać bez
  arekm> problemu podczas gdy over ftp nie ma prawa działać.
Zerknąłem w apta debianowego (0.5.4; ciekawe dlaczego Conectiva trzyma
się starej wersji - 0.3.19 ale to tak na marginesie) i tam jest
wszystko (ftp over ipv6) zrobione jak należy.

Backport z 0.5.4 do naszego 0.3.19cnc52 w załączniku. U mnie działa
poprawnie więc można go dołączyć do naszego apta, a ja go poślę
ludziom z Conectivy.