FHS 2.2

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 8 Wrz 2001, 18:13:04 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Tzn. co powinno je dostarczać? Kernel-headers powinien je tam wrzucać?
> IMO bez sensu --- nawet sam kernel korzysta przy budowaniu z
> /usr/include/{asm,linux}, więc jak ktoś będzie sobie kompilował jądro to

Kernel nie korzysta. Natomiast na początku budowane są jakieś
pomocnicze narządka które wymagają podstawoego środwiska
(nagłówków glibców itd). One nie muszą się budować koniecznie
w otoczeniu nagłówków kernela z króeym przychodzą.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)