FHS 2.2

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Sob, 8 Wrz 2001, 23:04:11 CEST

On Sat, Sep 08, 2001 at 17:01:14 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> - katalogi z cache www w /var/cache/www czyli do poprawki squid
>   (/var/cache/www/squid) i wwwoffle (/var/cache/www/wwwoffle)

Jak słusznie Bartek już zauważył, wwwoffle nie zajmuje się tylko web,
ale i ftp. Poza tym _przetwarza_ żądania offline, więc na upartego nawet
do /var/spool pasowałby, tak jak i slrnpull.

> Z kolei któryś inny standard zmienił lokalizację skryptów startowych z
> /etc/rc.d/init.d bezpośrednio do /etc/init.d/ + to samo z
> /etc/rc.d/rc.? -> /etc/rc.? Jak się zapatrujemy na to rozwiązanie
> (tylko najpierw trzeba by przeczytać ten standard) ? Jeśli będziemy

Nie podoba mi się to. W /etc jest wystarczająco dużo badziewia, żeby
jeszcze degrupować coś.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>              http://ppl.7thguard.net/
    Published under the terms of the Paranoid Posting License